majool-blutooth-zab-mashin
دسامبر 12, 2023
آموزشگاه برق گستران

بدون شک افراد از ضبط ماشین استفاده زیادی می کنند؛ چرا که آنها با گوش دادن به یک موسیقی یا کلام دل نشین، می تواند به راحتی جاده پر پیچ و خم را تحمل کرده و از مسیر لذت کافی را ببرند.

در این بین امروزه فرد از طریق انجام یک سری از کارها بر روی سیستم های صوتی خودرو، قادر خواهد بود از قابلیت های بیشتری نیز بهره جوید. نصب ماژول بلوتوث بر روی ضبط، علاوه بر این که به فرد این امکان را می دهد که به موسیقی محبوب خویش گوش فرا دهد، می تواند باعث شود که بدون هیچ نگرانی و دردسری، به تمامی مکالمات خویش پاسخ دهد.

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه نصب ماژول بلوتوث بر روی ضبط ماشین آشنا کنیم؛ توصیه ما به علاقمندان این حوزه، این است که خواندن متن زیر را از دست ندهند و ما را تا انتها همراهی بفرمایید.

آموزش روش نصب ماژول بلوتوث روی ضبط ماشین

افراد زمانی که بخواهند به رانندگی بپردازند، برای آن که بتوانند از پس ادامه مسیر برآیند ترجیح می دهند که به موسیقی و یا صدای دل انگیزی گوش دهند.

 

چرا که به تعبیر بیشتر افراد موسیقی، روح را جلا می دهد و باعث سرزندگی آن خواهد شد. لذا شخص هر وقت بخواهد با ماشین خود به مسافرت برود، در نخستین گام به فکر روشن کردن ضبط می افتد.

زمانی که فرد بخواهد بدون هیچ دردسری، موسیقی مورد علاقه خویش را گوش دهد، دستگاه ضبط خودرو را بلوتوثی می نماید؛ شما با انجام دادن این فرایند، دیگر مجبور نیستید که از کابل و یا سایر تجهیزات استفاده کنید.

علاوه بر گوش دادن به فایل های موسیقی مختلف، شخص با مجهز نمودن خودرو به این ماژول، قادر است به راحتی به تماس های دریافتی خویش، پاسخ دهد.

در ادامه به نحوه نصب ماژول بلوتوث بر روی ضبط ماشین اشاره می کنیم و پس از آن به صورت خلاصه، توضیحاتی را در مورد این موضوع برای شما خوبان ارائه می نماییم.

آموزش روش نصب ماژول بلوتوث روی ضبط ماشین

آموزش بلوتوثی کردن ضبط ماشین با usb

 

این امر به روش های مختلفی انجام می شود، یکی از این عوامل نصب بلوتوث از طریق یو اس بی می باشد؛ شما برای آن که بتوانید این کار را به درستی پیش ببرید، بایستی سه گام را پشت سر بگذارید.

  1. شما در مرحله نخست بایستی این یو اس بی را به گیرنده مرتبط با بلوتوث متصل کرده و ضبط را، راه اندازی نمایید.
  2. در گام دوم، اقدام به روشن کردن بلوتوث موبایل تان کنید؛ پس از اینکه این ماژول بالا آمد، دستگاه های جدید را جستجو نمایید.
    زمانی که دستگاه مورد نظر را یافتید بر روی آن کلیک کرده تا بلوتوث گوشی و نیز خودرو به همدیگر متصل شوند.
  3. در گام پایانی، در قسمتی به نام حالت پخش، گزینه Source به چشم می خورد؛ با کلیک بر روی این قسمت، حالت یو اس بی بالا خواهد آمد.

اینک می توانید هر نوع موسیقی که بخواهید را بر روی دستگاه ضبط صوت پخش نموده و از شنیدن آنها لذت ببرید.

مزایای بلوتوثی کردن ضبط خودرو

افراد زمانی که بخواهند اقدام به خرید ماشین کنند، اولین ویژگی که توجه آن ها را به خویش معطوف می سازد، مجهز بودن وسیله مورد نظر به بلوتوث است؛ چرا که از قابلیت های متعدد این ماژول به خوبی آگاه هستند. اینک نوبت آن است که به بررسی مزایای بلوتوثی کردن ضبط ماشین بپردازیم تا شما عزیزان با دیدی باز، این کار را انجام دهید.

  • نخستین مزیتی بلوتوثی کردن خودرو، این است که فرد بدون هیچ نگرانی قادر خواهد بود که تماس های تلفنی خود را جواب دهد و از جریمه شدن نیز ترسی نخواهد داشت.
    ریرا تا پیش از این، فرد به محض برداشتن گوشی، توسط دوربین ها به سرعت شناسایی می شد و در پی آن، جریمه هایی بر گردن او می افتاد.
  • هنگامی که ضبط خویش را بلوتوثی می کنید، این امکان را خواهید داشت که موبایل و تمامی نرم افزارهای مرتبط با آن را از نقاط دور نیز مورد کنترل قرار دهید.
  • سومین مزیت بلوتوث ضبط ماشین، شنیدن پادکست ها و موسیقی های متعددی است که فرد بر روی گوشی دارد.
  • مورد دیگری که فرد می تواند از طریق انجام این موضوع به آن دسترسی پیدا کند، مشاهده تماس های گرفته شده بر روی قسمت استریوی ماشین می باشد؛ بدین خاطر دیگر نیاز نیست که دائما گوشی دستتان باشد.

مزایای بلوتوثی کردن ضبط خودرو

انواع دانگل بلوتوث سیستم پخش اتومبیل

افراد در سالیان گذشته برای آن که بتوانند آهنگ محبوب خویش را از طریق ضبط ماشین بشنوند، از کاست های مختلفی استفاده می نمودند.

 

اما اینک به لطف پیشرفت هایی که در تمامی زمینه ها شکل گرفته، به کارگیری این دسته از لوازم دیگر منسوخ شده و تجهیزات پیشرفته تری جایگزین آنها شده اند. دانگل در زمره این موارد قرار می گیرد و به دسته بندی های متعددی نیز تقسیم می شود؛ از جمله:

دانگل ارلدام

مطمئنا افرادی که به تجهیزات الکترونیکی علاقه دارند، بارها نام این برند را شنیده اند؛ کیفیت این نمونه بسیار بالا است و بخش اعظمی از اشخاص از این دانگل برای ماشین خویش استفاده می نمایند.

ضمن آن که این ابزار، قیمت مقرون به صرفه ای دارد و تمامی افراد از پس خرید آن بر می آیند؛ شما بدون نیاز به هیچ گونه کابلی، می توانید آن را به ضبط خودرو متصل کرده و از شنیدن موسیقی های دلنشین لذت ببرید.

*دانگل نسخه 017

دومین نمونه ای که به شیوه گسترده از جانب افراد به کار می رود، دانگل 017 می باشد؛ این دسته از ابزارها، ابعاد کوچکی دارند و فرد علاوه بر شنیدن موسیقی، این امکان را خواهد داشت که به تماس های خویش نیز جواب دهد.

زیرا در ساختار این تجهیزات میکروفون های کوچکی تعبیه شده اند و راحتی را برای افراد به ارمغان می آورند.

*دانگل مدل تسکو

برای استفاده از امکانات این نمونه، شما بایستی به یک پورت یو اس بی، دسترسی داشته باشید؛ به واسطه داشتن این ابزار، می توانید تا شعاع چند متر نیز از خدمات آن، بهره کافی را ببرید.

این مورد یکی از معتبرترین دانگل ها می باشد و تمامی افراد از آن رضایت کافی را دارند.

انواع دانگل بلوتوث سیستم پخش اتومبیل

*دانگل باسئوس

استفاده از این نمونه، بسیار جالب می باشد و به آن دانگل خورشیدی نیز می گویند؛ چرا که برای بهره گیری از خدمات آن، بایستی آن را در نقطه ای که نور خورشید به ماشین می تابد، بچسبانید.

شما با به کارگیری این دانگل دیگر نیازی به شارژ آن ندارید و می تواند بدون هیچ دغدغه خاطری به موسیقی محبوب خویش، گوش فرا دهید.

 

نتیحه گیری

در این مقاله بر آن بودیم تا مطالبی را پیرامون نصب ماژول بلوتوث روی ضبط ماشین برای شما خوبان ارائه نماییم؛ پس از آن بررسی مواردی از قبیل: مزایای بلوتوثی کردن ضبط و همچنین انواع دانگل بلوتوث خودرو پرداختیم.

 

به اشتراک گذاری
دیـدگاه کاربران

دیـدگاه کاربران

خوشحال میشویم تا ازدیدگاه شما در رابطه با این مقاله آگاه شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *