بهترین برنامه ادیت عکس برای گوشی اندروید
سپتامبر 5, 2021
آموزشگاه برق گستران

اگر برنامه ویژه ای برای ادیت عکس نداشته باشید، ویرایش عکس در گوشی های اندروید برایتان کار دشواری خواهد بود. ما در این مقاله به لیستی از بهترین برنامه ادیت عکس برای گوشی اندروید می پردازیم و قابلیت های هر یک را به طور کامل توضیح می دهیم.

در این مقاله به معرفی بهترین برنامه ادیت عکس برای گوشی اندروید می پردازیم. در صورتی که از علاقه مندان به تعمیرات موبایل هستید توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در دوره های آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید

در این پست میخوانید ... پنهان

سه نوع برنامه ادیت عکس در اندروید وجود دارد. برخی از آن ها با برنامه ادیت عکس قدرتمند رایانه ای مانند Adobe Lightroom CC رقابت کنند. نوع دوم برنامه های ادیت سبک تر مانند Snapseed هستند که قابلیت های ساده را دارند و کار شما را راه می اندازند. نوع سوم برنامه ادیت عکس فیلتردار در شبکه های اجتماعی است که کارهای حرفه ای زیادی انجام نمی دهند ، اما افکت های سرگرم کننده ای به آن اضافه می کنند. هر سه نوع برنامه قابلیت های زیادی دارد. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که قدرت هیچ یک از این برنامه ها به اندازه ی برنامه هایی مثل Gimp ، Lightroom یا Photoshop نمی رسد و برای ویرایش حرفه ای تر عکس، به کامپیوتر نیاز خواهید داشت.

بهترین برنامه ادیت عکس برای گوشی اندروید

1-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Adobe apps

 

دانلود برنامه Adobe اندروید

Adobe در دو سال گذشته تعداد زیادی برنامه ی ادیت عکس منتشر کرده است که جزو بهترین برنامه های ادیت عکس موجود است. برخی از گزینه ها عبارتند از Adobe Photoshop Express ، Adobe Photoshop Mix و Adobe Lightroom. هر کدام دارای قابلیت های متنوعی هستند که به شما در ادیت عکس ها کمک می کند. شما می توانید کارهای ساده ای مانند از بین بردن قرمزی چشم در ویرایش فایل های RAW گرفته شده توسط گوشی هوشمند یا دوربین DSLR انجام دهید. برنامه Adobe Lightroom به اغلب با قابلیت های جدید به روز می شود. تنها نکته ای که باید توجه داشت این است که برخی از آن ها برای استفاده از همه ی قابلیت ها، به اشتراک Adobe Creative Cloud نیاز دارند. کسانی که قبلاً از Adobe CC استفاده کرده اند، قطعاً می توانند این قابلیت ها را دریافت کنند، زیرا به هر حال دارای اشتراک CC هستند.

2-بهترین اپلیکیشن حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: AirBrush

 

AirBrush یک گزینه عالی برای ویرایش عکس افراد است. این برنامه بسیاری از قابلیت های متمرکز بر صورت افراد مانند از بین بردن جوش ، صاف شدن پوست ، از بین بردن قرمزی چشم و روشن کننده دندان و چشم را دارد. همچنین دارای افکت مات است که تبدیل پس زمینه ی عکس را تار می کند. علاوه بر این ، این برنامه دارای عملکرد دوربین جداگانه ای است که به شما امکان می دهد قبل از گرفتن عکس ، آن را ادیت کنید. بنابراین ، می توانید سلفی خود را قبل از گرفتن در دوربین ویرایش کنید. برخی از قابلیت های پیشرفته  آن نیاز به اشتراک  دارد، اما  7 روز به صورت آزمایشی و رایگان می توانید آن را امتحان کنید.

3-بهترین اپ حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Fotor Photo Editor

 

Fotor جزو برنامه های با سابقه این لیست است و وبلاگ ها و لیست های زیادی وجود دارد که این برنامه را به عنوان یکی از گزینه های همیشگی پیشنهاد می کنند. این برنامه ابزار های ویرایش بسیار بیشتری نسبت به دیگر برنامه ها دارد و قابلیت هایی برای ادیت عکس را با راحت ترین ابزار ها در اختیار شما قرار می دهد. برخی از ابزارهای آن شامل برش، چرخش، روشنایی، کنتراست، اشباع، نوردهی، رنگ آمیزی، سایه، برجسته نمایی، دما، رنگ، RGB عکس است، و همچنین بیش از 100 فیلتر برای انتخاب وجود دارد. قطعا ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. تنها نکته منفی آن این است که این برنامه شما را مجبور می کند تا درون آن ثبت نام کنید و یکی از گران ترین برنامه های برنامه ادیت عکس است.

بهترین اپ حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Fotor Photo Editor

 

4-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: InShot Photo Editor Pro

InShot برنامه ی ادیت عکس نسبتاً قابل قبولی است. این یک برنامه ادیت جدید با هزاران قابلیت مانند فیلتر ، استیکر و افکت های دیگر است. این برنامه همه این افکت ها را درست مثل یک فروشگاه در اختیار شما قرار می دهد و می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب و دانلود کنید. البته ، برخی از قابلیت های آن فقط در اشتراک حرفه ای موجود هستند. شما می توانید کارهایی مانند روتوش عکس ها را انجام دهید، بخش هایی را از تصویر جدا کنید و سایر قابلیت های اولیه مانند برش و موارد دیگر را پوشش می دهد.

دانلود برنامه InShot اندروید

5-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: LightX

LightX یکی از برنامه های برنامه ادیت آینده دار است و موفقیت قابل توجهی در iOS داشته و چندین قابلیت عالی نیز در آن وجود دارد. دارای ابزار تغییر پس زمینه ، افکت های پاشش رنگ و طیف وسیعی از ابزارهای تنظیم عکس مانند تعادل رنگ ، سطوح و منحنی است. حتی می توانید عکس ها را با هم ادغام کنید. همچنین دارای قابلیت های تاری، کلاژ عکس، دستکاری شکل و استیکر ها نیز هست. این برنامه هنوز در حالت بتا است و اشکالاتی در آن وجود دارد. با این حال، جزو میان پنج برنامه برتر ادیت عکس می باشد.

6-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Motionleap

 

Motionleap یک برنامه عکاسی شیک با قابلیت های بسیار جالب است. با چند کلیک ساده می توانید، عکس های ثابت را به گیف تبدیل کیند. این قابلیت ها روی چیزهایی مثل آب یا ابرها بهتر جواب می دهد ، اما در چیزهای دیگر نیز کاربرد دارد. برخی از قابلیت های دیگر آن عبارتند از افزودن المان های جدید و همپوشانی هایی که می توانند به محیط عکس اضافه کنید. این کار باعث قرمزی چشم شما نمی شود و عکس شما را برش نمی دهد. با این حال، داشتن افکت های بیشتر آن را بسیار ناب کرده است. تنها نقطه ضعف آن این است که اشتراک فوق العاده گران قیمتی دارد.

بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Motionleap

 

7-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: PhotoDirector

 

PhotoDirector یک برنامه ی تازه وارد برای ادیت عکس در اندروید به شمار می رود. همانند Fotor، این برنامه بیشتر بر روی ادیت های دستی تمرکز دارد تا فیلترها و شما برای ویرایش عکس های خود به تنظیمات HSL ، ابزار های رنگی RGB، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. همچنین تنظیمات هایی برای تن، روشنایی، تاریکی، نوردهی و کنتراست برای ویرایش پیشرفته تر عکس وجود دارد. این برنامه قدرتمندتر از بسیاری از برنامه های دیگر است و برای کسانی که چیزی فراتر از فیلتر می خواهند مناسب است.

8-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Photo Effects Pro

 

Photo Effects Pro برای کسانی ساخته شده که دوست دارند با فیلترها، افکت ها، استیکر ها و مواردی از این قبیل بازی کنند. این برنامه دارای بیش از 40 فیلتر و افکت و همچنین قابلیت افزودن متن ، استیکر و قاب نیز می باشد. با این حال، سازندگان این برنامه به تازگی آن را مجدداً تغییر داده و چند فیلتر و قابلیت دوست داشتنی دیگر به آن افزوده اند.

9-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی Photo Lab Picture Editor

 

Photo Lab جزو محبوب ترین برنامه های ادیت عکس نیست. با این حال، این برنامه کارتان را راه می اندازد. این برنامه دارای بیش از 640 فیلتر ، فریم و افکت است که می توانید با آن ها بازی کنید . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود  مونتاژ ایجاد کنید ، عکس ها را به آسانی ویرایش کنید ، افکت ها را به هم بچسبانید و چند عکس منحصر به فرد ایجاد کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نسخه رایگان این برنامه دارای  تبلیغات است. می توانید قبل از خرید نسخه حرفه ای، ابتدا نسخه رایگان آن را امتحان کنید.

بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی Photo Lab Picture Editor

 

10-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Photo Mate R3

 

Photo Mate R3 یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس در در این لیست است. البته این برنامه کاملاً جدید است، بنابراین با گذشت زمان تکامل یافته و بهتر شود. با این برنامه به مجموعه ای نسبتاً قوی از ابزارهای ویرایش ، از جمله تمامی ابزار های اصلی دسترسی خواهید داشت. همچنین از فایل های RAW پشتیبانی می کند که برای عکاسان بسیار مناسب است. این برنامه همچنین دارای کلکسیون لنز هاست ، بنابراین می توانید مشکلات لنز از جمله رنگ آمیزی ، اعوجاج و انحراف رنگی را برطرف کنید و یک برنامه بسیار حرفه ای است. تنها نکته منفی این است که قابلیت های آن مانند سایر برنامه های ادیت عکس است.

11-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: PicsArt

 

PicsArt مدت زیادی است که بعنوان برنامه ادیت عکس معرفی شده و تا به امروز بیش از 250 میلیون بار دانلود شده است. توسعه دهندگان برای به روز رسانی برنامه ، کارهای رضایت بخشی انجام داده اند تا آن را مدرن نگه دارند. در این برنامه به بسیاری از موارد قابلیت های ساده از جمله ابزارهای ویرایش نور و همچنین فیلترها ، متن ، استیکر ها و کلاژها دسترسی خواهید داشت. این برنامه دارای بیش از 100 ابزار ویرایش و همچنین متشکل گروهی از افراد خلاق برای اشتراک گذاری مطالب است. همچنین می توانید از این برنامه برای ایجاد GIF های متحرک و حتی ترسیم اشکال روی عکس های خود استفاده کنید. این یک برنامه ی قوی با قابلیت های زیاد است. همچنین در این برنامه تعداد زیادی ابزار عکس دیگر نیز وجود دارد.

بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: PicsArt

 

دانلود برنامه PicsArt اندروید

12-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Pixlr

 

Pixlr by AutoDesk، یک برنامه ادیت عکس قدرتمند است و کاربران بارها آن را توصیه کرده اند. این برنامه دارای راحت ترین ابزارها جهت ادیت عکس بوده و همچنین شامل بسیاری از قابلیت ها و ابزارهای دیگر است که می توانید از آن ها استفاده کنید. فیلترهایی نیز  در آن وجود دارد که به طرز ماهرانه ای آن ها را برروی عکس اعمال می کند و شامل ابزارهای ویرایش زیبایی مانند پاک کننده لک و سفید کننده دندان نیز هست.

حتما بخوانید:رایج ترین مشکلات گوشی های هوشمند و راه حل های آنها

13-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Snapseed

 

Snapseed قطعاً یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس است. این برنامه از عکس های RAW پشتیبانی می کند که بسیار برای عکاسان مناسب است. همچنین می توانید تصویر را با استفاده از انواع تنظیمات و ابزارهای آسان ادیت کنید. همچنین در این برنامه فیلترهایی نیز وجود دارد و یکی از معدود برنامه های رایگان ادیت عکس  است که تبلیغات یا خریدهای درون برنامه ای ندارد. این اولین برنامه ای است که ما به شما توصیه می کنیم ، و سپس برنامه های Adobe و سپس سایر موارد در لیست قرار می گیرند. با این وجود، این این برنامه از سال 2018 به روزرسانی نداشته است، بنابراین مطمئن نیستیم که این برنامه هنوز در حال توسعه  است یا خیر.

دانلود برنامه Snapseed اندروید

14-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: TouchRetouch

 

TouchRetouch یکی از منحصر به فردترین برنامه های ادیت عکس است. این برنامه کارهای معمول مانند صاف کردن پوست یا از بین بردن قرمزی چشم را انجام نمی دهد. در عوض، موارد دیگر را از عکس حذف می کند. شما می توانید کارهایی مانند حذف تیرهای برق مزاحم از عکس ، اجسام کوچک که نمی خواهید در در تصویر باشد و  حتی افراد را حذف کنید.

بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: TouchRetouch

 

15-بهترین برنامه حرفه ای ادیت عکس برای گوشی اندروید، ایفون و شیائومی: Vimage

 

Vimage یک برنامه ادیت عکس جدید با قابلیت های عالی است. بسیار شبیه به قابلیت سینماگراف LG V40 است. می توانید از اجزای ثابت عکس بگیرید و سپس عناصر متحرک را به آن اضافه کنید. می توانید ادیت های پیشرفته مانند روشنایی ، تار کردن ، برش ، چرخش ، اشباع و موارد دیگر را روی عکس اعمال کنید. سپس ، می توانید تعداد دلخواه از انیمیشن های از پیش ساخته شده را به عکس اضافه کنید تا به آن روح دهید.

به اشتراک گذاری
دیـدگاه کاربران

دیـدگاه کاربران

خوشحال میشویم تا ازدیدگاه شما در رابطه با این مقاله آگاه شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *